Consumatorul informează Farmanat Poieni SRL cu privire la decizia de retragere din contract, notificând în scris sau telefonic că renunță la cumpărare.
Potrivit ordonanței O.U.G. nr. 34/2014, orice client are dreptul de a returna produsul cumpărat, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului.
Solicitările de retur se notifică la adresa de e-mail farmanatpoieni@yahoo.com sau la numărul de telefon 0766497504.
Farmanat Poieni SRL va înapoia contravaloarea comenzii în cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat.
Produsele pentru care nu se acceptă retur:
• Produse desigilate;
• Produse care prezintă lovituri sau au ambalajul deteriorat (urme de murdarie, pete, umezeala);
Procedura de retur
1. Mai întai de toate, se va face intenția de retur printr-o sesizare scrisă sau verbală prin următoarele metode:
• Prin intermediul adresei de email: farmanatpoieni@yahoo.com
• Telefonic: 0766497504
• La sediul companiei noastre: Poienii de Jos Nr 24 Bihor
Solicitarea de retur trebuie să conțină următoarele informații:
• Nume/prenume;
• Adresă de livrare;
• Adresă de email/nr. de telefon;
2. Un operator de la Farmanat Poieni SRL va face o solicitare de preluare a coletului de retur de la adresa specificată de client, de către una din firmele de curierat cu care colaborăm;
Ulterior, se va stabili o zi pentru preluarea coletului de retur de către curier de la adresa clientului.
Clientul va preda curierului coletul cu produsele achiziționate, împreună cu toate documentele aferente primite.
• Suma achitată de client va fi rambursată, în 14 zile calendaristice de la primirea integrala a coletului de retur. Din aceasta sumă se vor reține taxele de transport aferente returului.
• Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.
Cheltuielile de transport vor fi suportate în totalitate de către client.
Situații în care costurile de transport vor fi suportate de către Farmanat Poieni SRL
• Produsul livrat nu corespunde specificaţiilor din site. Puteţi solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii (în cazul în care produsul nu mai este disponibil).
• Colet deteriorat. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzaţi recepţia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat şi se poate întocmi un proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat în care să fie menţionată starea coletului din momentul livrării.
• Produse livrate greşit. În cazul în care s-a livrat alt produs decât cel comandat, in a.
Costurile de retur pentru situaţiile prezentate mai sus (nu şi în cazul renunţării la cumpărare) cad în sarcina magazinului nostru.
Solicitările de retur se notifică pe site-ul nostru la adresa de e-mail farmanatpoieni@yahoo.com sau prin prezentarea la sediul Farmanat Poieni SRL cu produsul respectiv în termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Returnarea produselor la sediul Farmanat Poieni SRL se poate face de luni până vineri în intervalul 08:30 - 17:30. Vă recomandăm expedierea prin GLS curier.
Menţiune
În toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original şi însoţite de toate accesoriile şi documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare ce face imposibilă revânzarea lor poate duce la refuzarea returului.